spinning

Nyss hemkommen från ett spinningpass och kan bara konstatera än en gång att det inte är något för mig, herregud sitta här och trampa som en idiot hade jag lust att skrika när det var som värst. Det är bara att inse att jag får träna annat!

I helgen så hade vi överraskningsparty för en 40 och 50åring på jobbet. Det var verkligen en superkul dag som bjöd på poledance (gissa, om det var jobbigt) middag för ca 40 personer och sedan utgång på Schlagerklubben.

Så vad kan man konstatera efter denna helg då:
1. tror minnsann att taxichafförer finns där för att hålla med en.
2. hotshots är väldigt, väldigt gott
3. det tar längre och längre tid för en att återhämta sig (hm..kan det vara åldern?)
4. vi gör om det snart igen va?

Det ar verkligen en kväll att minnas (det bra!) och för det måsta jag tacka mina kära vapendragare Selma och Maria för, det var längesen vi var ut tillsammans och det var verkligen på tiden. Dessa brudar vet hur en partykväll ska tas.
Kvällen bjöd också på mycket god mat och härliga skratt, jag tror det var längesen jag skrattade så här mycket och då har jag ändå väldigt roliga kompisar:)



Anki och Anna i spänd förvantan inför vad som komma skall...



Provade på själv en stund och blev riktigt svettig, det hade jag inte väntat mig. Inte på det sättet i alla fall.

Nu när tisdagen snart har passerat så är jag redo att ta tag i denna vecka, hoppas den bjuder på något kul.

Over and out
Erica






Kommentarer
Postat av: Hanna S

Asså! Menar du att du har roligare med dina arbetskamrater än vad du har med mig? Det här är inte okej! Tar snart bort min blogg om du inte kommenterar!

2010-04-20 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0