Sovmorgon

Börjar inte förren kl 14 idag så jag har tagit världens längsta sovmorgon. Det är lyx på hög nivå.
Har hunnit ta en morgonpromenad och laga lite mat för veckan så nu är jag redo....för allt möjligt:)

Helgen spenderades i Åsele där jag och mamma var på badhuset med pojkarna. Har myst hela helgen.
Jag; Hanna och Elin delade också upp farmors smycken nu när vi äntligen var i Åsele alla 3. Vi lottade och Hanna fick giftasringen, Elin förlovnings och jag fick ringen från farmors "gammfriar" haha, vi tyckte det var lite komiskt när vi kom på hur det låg till.



Här är SnyggElin kittad med både halsband och glasögon.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Nu har jag läst din blogg. Synd att du jobbar sent, jag är sugen på en promenad, men jag får ta en själv!

2010-04-26 @ 17:15:19
Postat av: Lovisa

oJ SÅÅÅ snygg hon blev elin pelin

2010-04-26 @ 18:24:23
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0