Nu är det dags

för ett litet blogginlägg. Jag vet att jag är superdålig för tillfället på att uppdatera min blogg men jag ska bättra mig, jag lovar.
Måndag idag fast för mig känns det som fredag! Jag har jobbat i helgen och är ledig i morgon, det känns riktigt skönt, jag ser fram emot en dag på stan (fast egentligen behöver jag städa) Har legat hela kvälllen i soffan och funderat på när jag ska gå ut och springa, svaret blev i morgon. Ligger man i soffan för länge blir det ingenting gjort men sånna kvällar ska man också få ha antar jag. Längtar tills det har torkat upp lite på backen så man kan springa utan att smutsa ner mina nya skor, egentligen en dålig ursäkt för att inte gå ut och springa men dock en ursäkt. Jag hoppas på lika fint väder i morgon som det var idag, då ska jag övertala Hanna att ta en kaffe med mig på torget. Det skulle vara mysigt, vårigt:)



Fick lov att ta sprutgrädde till kaffet då vi inte hade någon mjölk på jobbet och se, det funkade det med. Kanske piffade upp måndagen lite till och med, jag låtsades att det var en riktigt stor hot shot:)

Ha en riktigt bra vecka:)


Kommentarer
Postat av: Hanna Strand

Det kul att du kom förbi och fikade idag! Jag är extremt colasugen nu, ska köpa fetflaskan imorgon för det är jag värd! Vi är värda allt!

2010-04-13 @ 19:46:08
Postat av: Hanna S

Åh, åh det ligger i luften!

2010-04-15 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0