Nakenchock!

Dagens inlägg skulle egentligen handla om mina nyinköpta klänningar, så fina, så bra, så jag.
Dom kommer att göra min sommar. Klänning, ett glas rosé, uteservering och party! Kan det bli bättre?
Aja, det var som sagt inte min kärlek till klänningar det här inlägget skulle handla om utan jag ville berätta om min lilla nakenchock på gymmet.
Jepp, jag har gjort det idag igen:) Valde förstås första klädskåpet när jag kom in i omklädningsrummet, varför gå längre än man måste tänkte jag och började byta om. När jag kommit halvvägs, alltså när jag står där i mina trosor så tycker jag att jag hör röster ovanligt tydligt och vänder mig därför om för att se efter var de kommer ifrån. Och där ner för trappen (som är rätt framför dörren och alltså precis framför mig) kommer ett gäng tonårspojkar. Draperiet som i vanliga fall ska hänga framför dörren utifall någon lämnar den på glänt var spårlöst försvunnen!
Ja, what to do? Jag försökte spela cool, inte låtsas om nått och gled snabbt längre in omklädningsrummet.
Jag får väl vara tacksam att jag inte flashade mig för någon heting som jag senare skulle behöva undvika. Nu får jag helt enkelt bjuda på det där. Försöker övertyga mig om att jag gjorde dessa pojkars fredag (det går sisådär må jag erkänna!)

Annars ligger jag framför Så ska det låta med en burk cola och njuter av att det är helg. Hoppas att ni alla har det lika bra som jag.

Ps. Här efter kommer jag alltid välja ett skåp längst in i omklädningsrummet! Ds.

/Erica




Kommentarer
Postat av: Hanna S

Jag trodde att det var dom som bjöd på en nackenchock! Du äger!

2010-04-18 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0