Stockholm

Jajjemen, jajjemen... det är trodde ni inte va?  att ni skulle få ett blogginlägg såhär ifrån själva huvudstaden. Speciellt inte eftersom mitt bloggande har vart väldigt dåligt på sista tiden. Men här är jag i alla fall!
Går ju (vet inte om jag nämnt detta tidigare) Pauluns kostrådgivarutbildning! Än så länge mycket bra, än så länge inget jag inte visste. Tror resten av veckan kommer bli jättebra. Skönt att få vara ifrån jobtbet och göra något helt annat.
Jag måste också stolt berätta att jag numera hittar utmärkt i sthlms lokaltrafik!

Nu dags att se idol med Kia och Micke!

Over and out

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Jag tänkte och tänkte och tänka, 'tänk om hon uppdaterat' och vad ser jag när jag går in på sidan, jo att det har hon! Ska äta senmiddag nu och kolla idolerna. Skönt. Läst lite, tar det i min takt. Hörs finis.

2009-09-29 @ 20:10:01
Postat av: H.Strand

thanks for tonite.

2009-10-03 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0