Tisdagmorgon!

God morgon, god morgon! Idag är jag uppe med tuppen:) Bara tisdag idag och jag har redan hunnit göra 2 saker som jag inte är så förtjust i. Måndag: träna sent på kvällen (då ska man ju vara hemma å se på tv ju!)
och i morse: klev blir upp utan att snooza! Ni se under kan ske! Detta kanske blir en alldeles överträfflig vecka.
Sitter och väntar på mitt te, har precis slörplat i mig en riktigt god smoothie och märker att solen inte ens gått upp! Hallå!! Inte ens solen är vaken nu! :) Förhoppningsvis blir det lite ljusare när vi ställer om klockan på söndag.

Jag tittade på korten jag lagt upp igår och såg att man inte kunde se mitt fina hårspänne jag köpt på Salig Röra! Det är så fint...jag måste ha vart en kråka i mitt förra liv. Jag älskar allt som glimmar och glittrar så det måste vara kråkan i mig.
Ska visa senare, det är mycket fint!

Snart dags att gå till jobbet, efter det blir det träning. Mycket bra

Have a lovely day!

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Det är onsdag nu!

2009-10-21 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0