sjuk, sjukare, sjukast

Hemma idag och det är inte så skönt och mysigt som jag hade hoppats på! Inte när man är sjuk och inte har någon ork till nått...inte ens nått bra på tv är det idag.
Av någon konstig anledning har jag fått sån himla lust att städa och göra fint här hemma men det kanske bara är för att jag är sjuk och inte har orken. Jag garanterar att när jag blir frisk igen då kommer den lusten att försvinna.

Köpt en tidning och godis på ica. Nu bad jag Hanna komma över med lite ärtsoppa.. av någon anledning så blev jag så himla sugen på det. Hoppas det smakar för inte ens godiset smakade så gott som det brukar.

Lagt ut lite bilder på min bebis på fejjan men måste visa ett här också. Visst är han söt?
Första kortet vi fick på honom

Min lilla björn.
Vet ni att jag brukar prata högt med mina kort här hemma?
Nu får ni ännu mer bevis på att jag inte har alla hästar i stallet:)

Hoppas ni andra har en bra dag i alla fall.
Jag ska försöka kurera mig så gott som det går, för jag tror till och med att tidiga mornar är bättre än detta!

/Over and out

Kommentarer
Postat av: H.Strand

kände mig som döden när jag for ut. nu sängen! mat i sängen! boobiloo.

2009-10-28 @ 14:13:03
Postat av: Elin T

Förstår ju att du saknar din björn, speciellt när man är sjuk vill man ha någon att mysa med!

2009-10-28 @ 16:30:00
Postat av: Martin

Kebab är gott ;D

2009-10-28 @ 16:45:18
URL: http://milanrossoneri.blogg.se/humor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0