Redo för kvällens äventyr

Ikväll är det dags för middag hos Elin och Andreas! Det ska bjudas på 3-rätters och sedan blir det förhoppningsvis utgång!!

Tog en snabbis på stan och köpte nytt nagellack, tröja och annat smått och gott så jag tror att jag är redo för allt som kvällen kan leda mig in på.
Jag ska ta med mig kameran och hoppas att någon vill (förrutom mig) vara med på kort.
Det känns skönt att vara piggare men jag märker att förkylningen förtfarande har mig i sin famn...
Tror att en utekväll bara kan göra mig gott:)


Lägger upp ett kort på värdparet sen vår alla hjärtansdag middag!

Ha en bra kväll alla!..

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Nu ska vi ha kul! Pepp!

2009-10-31 @ 17:16:50
Postat av: Hanna

: SKIT PÅ DIG! hälsar nån du känner...



Kan det verkligen vara nån annan än du som vill vara med på kort?! LINSLUS!



2009-11-01 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0