Ny vecka

Dags för en ny vecka och jag är hemma igen.
Veckani sthlm gick jättebra och jag är nu klar kostrådgivare! När jag kom hem blev det dags för ett litet party, kände mig trött och ville gärna vara hemma men samtidigt så spratt det i dansarfötterna och jag gjorde mig redo för en kväll på stan!
Mycket trevligt hade vi, som tur blev det en ganska lugn kväll och jag kände mig pigg hela söndagen!







Mycket trevligt hade vi! Ser fram emot att göra om det.
Nu är det snart dags att gå till jobbet. Jag tog en välförtjänt sovmorgon men det resluterar i att jag måste träna efter jag slutar ikväll.... hm..tycker det blir lite sent men vad gör man:)

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Hah! Jag och Frida såg ju roade ut med mobilerna! Tss. Fina bilder! Grattis till din nya titel! :P

2009-10-19 @ 12:43:41
URL: http://itsthewayweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0