Ja, jag vet!

Just för tillfället är jag förbaskat dålig på att blogga, jag vet! Jag började faktist bra i onsdags med att skriva ett inlägg men sen kom allt det där med jobb, mat, vänner,bio, träning och plugg i vägen. Ja, just det! Jag har kanske inte berättat... iveckan har jag vart som en liten skolflicka igen med hemuppgiter som jag gjort! Inte riktigt klar än men det är ju bara fredag än;) Tur att jag kan vara snabb och effektiv när jag sätter den sidan till!

Hittills har denna vecka varit bra och jag känner att jag håller på att komma tillbaka till mitt happy self, äntligen!
Det här med höst är verkligen inte men grej, det spelar inte någon roll hur fint det är ute eller hur varmt... jag gillat inte! Nåja, nu känns det i alla fall bättre.

Helgen spenderas i Åsele och denna gång är det dags att byta till vinterdäck. Tack pappa! Jag har hört talas om att det finns dom som gör sånt själv, men nä... jag tror det är en stor fet myt!
Ha, varför göra sånt när det finns pappor som gör det så bra. Fuck självständig och allt vad det heter!
Jag hoppas i alla fall att jag tar mig till Åsele, det ska visst vara halt och i veckan har dom tydligen haft snö.
Jag förväntar mig halk och snöfri väg!

Hoppas ni får en bra fredag!
/Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Sköna böna! Kom hem nu! Hänga imorgonkväll? Kram!

2009-10-10 @ 18:15:51
URL: http://itsthewayweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0