Fryser...

som en liten iller. Jag är helt övertygad om att illrar fryser mycket. Det enda som kan bota frossan är en varm dusch, men hur gör man då när klockan tickar allt för fort och jag snart borde vara på jobbet.
Hur MAN gör har jag ingen aning om men jag tar bilen för en gångs skull!
Sitter och försöker även värma mig med en kopp te, behöver all värme jag kan få. Det är trist ute idag, kallt, småregningt, grått och trist.
Trist, trist, trist.
Jag beöver lite energi, nått nytt som händer. Eller kanske en veckas semester? Tänk att bara få stanna hemma idag? Hyra en bra film, dra ner persienerna med kanske en alldeles för stor godispåsse. Det vore nått, att bara få vara hemma några dagar. Helgen gick som vanligt alldeles för fort, fast jag fick en extra timma igår!

Nåja, dags att sluta upp med det här gnället. Dags att sätta på lite bra musik så jag får lite energi innan jobbet.
Låter som en god ide!


Kommentarer
Postat av: Elin T

En spontan sista minuten till Hawaii kanske? Yes plz...

2009-10-27 @ 07:04:30
Postat av: H.Strand

Sjukjävla! Jag ska inte vara sjuk, ska int ska int ska int!!!

2009-10-27 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0