Fredagsfrisk:)

Hello vänner och fiender!
Nä, tror inte jag har några fiender, men har jag det så hej, hej på er med!

Härligt med fredag och jag mår lite bättre så det känns toppen. Köpt vin till morgondagens middag och har (hör och häpna) köpt en julklapp till syster yster. I år är jag ute i god tid.
Det skulle vara skönt att hitta på julklappar i tid så att man sen bara kan gå och njuta av advent. För det är en tid jag faktist ser fram emot. Denna jul ska jag också ta och sy julgardinerna jag köpte förra året. Pappa och Eva skulle komma och bo hos mig en helg och då ville jag ju förstås att det skulle vara julpyntat, så jag hängde bara tyget över gardinstången och där hängde det tills julpyntet var väck. Juligt var det i alla fall och jag tror inte någon märkte men i år ska jag som sagt sy!
I alla fall...en klapp klar, många andra kvar:)
Har sett en leopardväska (mycket snyggare än det låter) på HM som jag jättegärna vill ha. Kanske ska köpa den som en för tidig julklapp till mig själv, om ingen annan känner sig manad att ge mig den?! blink* blink*

Hoppas ni får en härlig kväll med fredagsmys! Det ska jag ha, Hanna kommer hit och vi ska se idol!

Chipp chillivipp


Kommentarer
Postat av: H.Strand

Det ska vi ha! MYS!

2009-10-30 @ 18:26:21
URL: http://itsthewayweare.blogg.se/
Postat av: H.Strand

lördagsfrisk då?!!!

2009-10-31 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0