Fredag

Härliga fredag är här och jag har bara några få timmar på jobbet idag innan det är dags för helg!
Har lite hemuppgifter som jag borde ta tag i, men vad gör man när lusten inte finns?
Jag MÅSTE göra det innan nästa fredag och det bästa vore väl att göra det så snabbt som möjligt.
Kanske söndag är en bra dag för sånt? Fast det är ju också då jag borde städa, sy gardiner (ja, jag har faktist tänkt det) träna och göra allt det andra som jag inte hunit/haft lust med denna vecka.
Vet alla fall att hotellfrukost är bokat till söndag. Det ska bli great.
Syster och pojkarna kommer i helgen, det ska bli superkul och jag ser fram emot lite shopping på stan. För idag är det ju (tack och lov) löning! Dags att spendera lite pengar och sen får jag som vanligt snåla resten av månaden, men det är det värt.
Jag ska snart på 2 partys som jag behöver lite snygga kläder till frågan är bara om jag ska ta något gammalt eller köpa nytt??! Det här helgens viktigaste fråga!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Du är värdefull för mig!

2009-10-23 @ 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0