Umegalan

Jag skulle bara kunna visa en bild så förstår ni hur kvällen slutade...



Lägg lite vin och nån drink på det där så kan ni ju tänka er:)

Jag hade turen att få hjälp med både hår och smink av Frida, det är så himla lyxigt att slippa göra det själv.
Stina och jag tog ett litet glas vin hemma hos mig och sen drog partyt igång.
Mycket god mat och trevliga människor, uppträdanden och senare lite dans.

Jag har haft hur många roliga komentarer som jag i morse tänkte jag skulle skriva men nu kommer jag inte på någonting.


Linda och Lisbet



De andra körde bil så det blev ju jag och Stina som fick "representera" xtra så att säga! Jag är sjukt glad att jag fick Stina till ett party efter... hm, vad va det nu hon sagt..2 års nykterhet. Ja ni förstår, hon behövde ett party! Ordentligt!
Men vi tog det här lite mer som en förfest inför nästa vecka då vi ska ner till gtb på konvent. Då ska vi visa hur ett par partyskor ska bäras. Haha!

Det börjar redan mörkna ute men jag har inte gjort mycket vettigt idag. Borde städa lite grann innan pappa och Eva kommer. Det vore ju faktiskt trevligt om det var lite fint då.

Ja, det är väl bara att ta tag i eländet men först måste jag kolla kontot... jag är lite orolig att det inte finns så mycket kvar..

Ha en härlig fredag

Kommentarer
Postat av: hanna strand

älskar den första bilden!!!

2009-11-13 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0