Tisdagkväll

Jisses vad fort tiden går. Tisdagen är snart redan avklarad och vi närmar oss mitten av veckan.
Tisdagen firade jag med linssoppa. Väldigt gott och väldigt enkelt 




Tyvärr så överdoserade jag lite på vitlöken så det kommer bli synd om dom som står brevid mig på stepdanceen (snygg stavning va?!) ikväll. Nåväl, jag kommer i alla fall att hålla mig frisk på denna soppa!

Här kommer några bilder sen helgen



Så här såg skorna ut som vi fick!



Här har vi kört dagens första pass och återhämtar oss med bars och vitamindryck.
Nu har jag tänkt att plocka lite innan det är dags att bege sig till iksu.
När jag kommer hem blir det slapp i soffan med en kopp te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0