TGIF

Tjohow !vad härligt det känns med fredag. Visst är det en underbar dag?!
Jag skriver ett litet inlägg på upptrag av syster som uppenbarligen är going crazy i åsele. hm konstigt, jag som trodde hon redan var galen. Hahaha!
Idag åker jag och Frida till stockholm och det ska bli helt galet roligt.
Tidigare i veckan har jag känt mig lite off och bara mest velat ligga hemma i sängen men idag är jag sjukt peppad.
Jag ser fram emot alla pass men förstås mest Jennys "booty" Ni kan ju gissa vilka två som (ännu mer)  hädanefter kommer stå och skaka rumpa på alla dansgolv.
Jag ska dock erkänna att jag är lite nervös...jag har inte tagit ett enda danspass denna höst. Men jag hoppas att jag kommer att vara hyfsat snabb på att snappa upp koreografin, annars får Frida stå och skämmas för mig!

Möjligtvis kommer vi hinna med lite shopping på söndag, tråkigt nog så börjar min börs på att eka lite tomt men va faan, jag har väl levt på havregryn förrut... sa kostrådgivaren:)!

Ha en bra helg
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0