Nattsällskap!

Jajjemen... inatt slipper man sova ensam! Ska besök som förhoppningsvis ska ligga och hålla om mig hela natten!! Haha...nä, jag och Elin P ska göra en gammal goding, alltså hon ska sova över hos mig!
När vi var små så brukade hon alltid sova hos mig och det är väl inpå småtimmarna man har de där bästa samtalen, det är i alla fall då man skrattar som allra bäst!
Det blir också väldigt bekvämt för jag slipper skjutsa hem henne som jag lovade. Its a win, win situation!!

Har var oerhört trött idag och jag tror inte jag vart den enda. Många på mitt jobb lever också i den här dimman vi kan kalla november. För visst är det en grå månad?
Det har hittills vart en liten annorlunda vecka på mer än 1 sätt och jag hoppas i alla fall att det resulterar i att jag kanske blir lite mer modig, lite mer...tja.. jag vet inte riktigt vad mer men kanske lite mer av allt! Får man önska det?!

Jag hade gjort så mysigt och tänt en massa ljus tills Elin kom, man behöver liva upp en helt vanlig onsdag ibland.
Nu är det nog snart dags för Elin och mig att lägga oss och chitt-chatta med varann för känner jag Elin rätt så sover hon nog om en liten stund..,


Sov gott mina vänner


Kommentarer
Postat av: H.Strand

Fina kusiner! Akta så ingen stalkar er bara!

2009-11-05 @ 12:32:24
Postat av: Hanna

FIN bild.



Alltså syster skrv nåt kul i bloggen. Har ju suttit inne i 1.5 vecka. Going crazy! = värre än vanligt!

2009-11-06 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0