Mittiveckan!

I morse när jag vaknade så låg det snö på backen. Tänk vad härligt det kommer att bli när allting omkring är vitt, vitt, vitt. JAg ser fram emot att ta fram mina (mammas) skidor och ta en tur i skogen. Jag tror att det kommer bli superbra.
Träningen igår va sisådär, jag stod ganska långt bak (vad gjorde alla människor framför mig) och hon spelade inte så bra musik. Jag hade tänkt mig riktigt bra partymusik så man blev lite peppad. Så var inte fallet me jag ger det några andra försök.
Som tur är så finns det ju massor med pass på iksu och med olika teman. På fredag finns det ett danspass med poledance tex. Det kanske vore något?

Ikäll blir det lite löpning och funk på iksu innan jag beger mig till E.P för att se på Grays och för att tvätta en klänning till galan i morgon. Det kommer förhoppningsvis bli himla skoj!

Over and Out
/E

Kommentarer
Postat av: hanna

Kolla vem man hittade i vimlet....



Borde vara ett helt inlägg om denna begivenhet!!



http://neo.vk.se/bildspel/umeagalan_vk/?image=42

2009-11-12 @ 21:53:07
Postat av: hanna

Kolla vem man hittade i vimlet....



Borde vara ett helt inlägg om denna begivenhet!!



http://neo.vk.se/bildspel/umeagalan_vk/?image=42

2009-11-12 @ 21:53:39
Postat av: hanna strand

kändis!!! jag känn hon!!

2009-11-13 @ 13:00:38
Postat av: erica

haha...you know it!

2009-11-13 @ 15:11:28
URL: http://magnefikaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0