Lite grått, lite trist..

Så ser det ut är man tittar ut genom mitt vardagsrummsfönster. Jag antar att dagens väder är standar för november månad. Tur att jag har så himla mycket roligt inplanerat denna månad.

Middagen i lördags blev ju förståss en riktig toppen kväll! Vad annars kunde man vänta sig med god mat, trevligt sällskap och en flaska vin hi,hi..


Det syns inte så bra (jag har aldrig sagt att jag är någon mästerfotograf) men det rök ur vår välkomstbål...


David var glad att få komma på middag.


det bjöds på vitchoklad doppade marshmellows (hur nu det stavas?)

och härligt god kladdkaka...


Det var bara jag som vågade smaka på ett finger, dom andra var redan mätta men det är väl klart att man spar sig till det göttaste!





Kvällen avslutades på AllSar där vi hade väldigt kul. Tyvärr var det väldigt trångt på dansgolvet så man blev himlarns svettig. blev nästan lite irriterad på alla som stod och trängdes...jag hade inte så mycket utrymme för alla mina heta dancemoves..haha....

Dags för en ny arbetsvecka. Ska skynda mig förbi stan och lämna tillbaka en t-shirt. Sedan blir det jobb för hela slanten!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Om du äter fingrar finns chansen att en vampyr vill åt dig! CHANSEN. inte risken :P

2009-11-04 @ 20:29:14
URL: http://itsthewayweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0