Kvällsuppdate

Jag är inte gyllenbrun så som jag önskade blli efter min solning utan tomatröd. Undrar vad som blev fel? Jag menar, att köra på med 18 min första gången är väl nånting alla gör, eller hur?
Nåväl, jag hoppas att det hinner lägga sig till i morgon i alla fall.

Har lekt lite sjuksyster ikväll och lagt om sår men attans vilken vekling jag har blivit...bara skymten av lite blod gör mig illamående. Det är vekt och inte ok, jag måste tuffa till mig. Jag som jobbat inom vården och sett både det ena och andra och nu så får lite koagulerat blod mig att vilja kräkas, verkligen inte ok.

Måndagen gick så otroligt snabbt, härligt! För det är ju verkligen inte min favoritdag.
Just nu sitter jag och funderar om jag ska städa lite eller gå och lägga mig.... undrar vad som vore bäst?!

Sov gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Jag kör på vitt jag. Året om! Och du, man är inte tuff om man tål blod, man är tuffare om man säger att man inte gör det!

2009-11-09 @ 23:48:45
Postat av: erica

he,he... nä, jag tror helt på att man måste tåla blod för att vara tuff

2009-11-10 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0