Ja, nu tittar lilla solen fram igen.

Härligt med sol ute, det känns som om det var längesedan nu man kunde titta upp och se blå himmel ute. Det känns härligt. Det känns som om något bra är på gång.
Tog en riktig mysmorgon där jag tog sovmorgon, gick och solade, smörjde in mig med brun utan sol (jag ser ju faktiskt sjuk ut så blek jag är) och gjorde några ärenden åt mamma också.
En riktigt bra morgon där jag känner att jag fått ladda batterierna lite. Det tråkiga var att jag fick ett städryck precis när jag skulle fara så inte kunde jag göra någontig åt det. Jag planerar en liten städkväll i morgon så får vi se om ivern håller i sig.

Helgen i stockolm var superkul, det tråkiga var att jag skulle haft lite mer pengar (och tid och ork) för shoppingen på söndagen, men annars inget att klaga på.
Jennie Widergrens pass var som förväntat superkul. Vi hade en liten uppvisning för hyresvärdarna när vi kom hem! haha.

Några planer för veckan då?
Blev väldigt peppad på mer dans efter helgen så jag ska se om tiden passar för några danspass i veckan.
Annars blir det löpning, crossen och lite styrka.
Sen har jag nog något planerat varje dag denna vecka så jag ser fram emot att den ska bli väldigt rolig.

/ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0