Haha...hon är rolig min vän.

Ja, vad ska man säga... hon är grymt rolig den där Strand. I alla fall jag skrattade gott.
Jag har haft en superhelg men det känns som att jag behöver ett tag på mig att återhämta mig.


På väg med tåget till göteborg, jag var förstås grymt spänd. Det var jättemysigt att åka tåg.



Alla vi som var på konventet hade en liten förfest innan det var dags för partyt...

Och gissa om det blev party! Bartendern bjöd mig på 2 shottar så ni kan ju tro att vi hade roligt.
Det var dock inte så roligt att kliva upp på söndagmorgon dock. vi alla var jättetrötta och ville bara sova, då är det förstås klart att jag ska bli uppkallad på scen.
Självklart blev jag jätteglad för mitt pris, men jag var inte på humör för att prata på scen.


Jag fick (eller egentligen min kund) pris för "årets framgångshistoria"
Det var ju förstås kunden som blev det men det var ju jag som hjälpt henne fram. Sen fick jag också diplom för att jag nu är certifierad hälsocoach!!...istället för hälsokonsult som jag kallades tidigare.

Jaha... då kom vi till veckans tanke då... jag vet inte om det är en tanke, kanske mer ett konstaterande...

"Borta bra men hemma bäst"
Helt klart! ju äldre jag blir desto bättre trivs jag hemma.

Nu är det dags att mysa med en kopp te framför tvn.

Sov gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du inte checken?!!! Råilla!

2009-11-22 @ 22:25:23
URL: http://itsthewayweare.blogg.se/
Postat av: erica

checken var till alla oss på jobbet, så att vi kan göra något roligt tillsammans

2009-11-23 @ 16:29:16
Postat av: Anonym

Grattis Erika! Anar jag ett fynd från salig röra i håret?

2009-11-25 @ 14:49:14
URL: http://stinassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0