God morgon!

Titta på tiden detta inlägg gjordes. Titta igen. Ni såg rätt. Klockan är 8.49 och jag är vaken! En lördagmorgon!
Pappa och Eva är här och vi har ätit frukost, druckit kaffe och gjort oss klara för en dag på stan.

Jag tror klockan var 7.30 då pappa tyckte att det var dags för mig at kliva upp och göra mig i ordning, det är inte varje lördag jag är uppe så här tidigt.
Pappa har nyss legat på knä och rensat skåpet under diskbänken på tomflaskor och glas. Tur att någon kommer och skapar lite ordning i mina skåp! Jag tror han till och med han gå en liten sväng med trasan på tvn, den var uppenbarligen dammig... Det har jag dock svårt att tro:P

Nu verkar det som att vi har det bråttom ut. Vi ska visst börja på Coop och utgå från det.

Ha det gott...alla ni som säkert sover nu!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0