Gästbloggsdags!

Nu när är Erica på bio tänkte jag passa på att skriva något ytterst viktigt här eftersom det är söndag och dags för veckans tanke (som Erica för övrigt varit ganska sämst på). Jag kommer inte skriva ner EN tanke (har svårt att hålla mig kort) så ni kommer få ett inlägg om saker jag tycker är oerhört viktiga och massa fina bilder till! Låter extra bra, visst?! Nu kör vi!

Det är viktigt att våga vara clown. Och att vara snäll.



Det är viktigt att spexa på en vardag. Också att prova nya saker.



Det är okej att tycka att ens kompisar är knäppa.
Det är  även viktigt att säga ja till saker.




Det är viktigt att njuta. Det är jätteokej att vara förvirrad.



Men viktigast av allt är att vara snygg och att ha bra kompisar!




Tänk på något ni tycker är viktigt, det finns hundra miljoner saker jag lovar!
Allt som är viktigt är inte tråkigt.

Tack för mig och kom ihåg att människor som Erica är sällsynta, inte alla som har fler sidor än en tärning!
/Strand




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0