dagens ord....

Min syster tjatar ju på mig att jag ska uppdatera mera, hon vill även att jag ska lägga in "veckans tanke". Det kanske får komma på söndagar, som en liten utvärdering av veckan som gått. Vad tror ni om det?
I systers anda har jag i alla fall skrivit ett litet "dagens ord" Tänkvärt tycker jag själv!

Livet är en serie små beslut. varje beslut verkar obetydligt, men ändå blir de tillsammans betydelsefulla.
Vart och ett är viktigt. Hela livet kan förändras på grund av ett, på ytan litet beslut. Allt vi gör, varje litet beslut, har något syfte...


Vad tror ni? Vilket beslut tar du idag.

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Dagens ord på en SÖNDAG kan ju bli intressant. Idag beslutade jag mig om att kliva upp, sen duscha och fika. Ibland krävs det en del för att orka ta dessa beslut, men de kommer leda mig nånstans till slut (till graven!).

2009-11-10 @ 11:14:47
Postat av: sys

Plötsligt händer det.....

2009-11-10 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0