Ännu en ny vecka...

Varför är det så att dagen efter bakisdagen känns värre än självva bakisdagen? Va? Betyder det här att man blivit gammal.
Tog en välförtjänt sovmorgon i morse, tyckte att jag hade lite att ta igen sen min tidiga lördagmorgon.
Glatt skulle jag ner och tvätta, stolt över att jag planerat så bra så att efter mitt sista sockpar kommer en tvätt men nä... det är klart att jag bokat fel måndag. Jag hade uppenbarligen bokat förra måndagen istället för denna. Skit. Nåja, barfota i november kan väl funka?!

Riktigt trist väder ute så idag är det verkligen ok att ta bilen till jobbet. Längtar till torsdag då vi åker på konvent...

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Imorgon börjar veckan! Tisdagm kanske världens bästa dag!!!

2009-11-16 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0