Vilken dag!

Har haft en riktigt bra dag idag. Tog först en låååång sovmorgon, den längsta på länge!
Sedan en lugn och trevlig dag på jobbet, Hanna kom dit med en sallad från Katarinas så jag fick go middag.
Och för att kompensera för min sovmorgon i morse tog jag en liten joggingrunda när jag kom hem. Hör och häpna, jag kunde gått hem och latat mig men nej, bara byte kläder och ut igen. Vad tror ni? jag har kanske börjat få rutin på det här?
Aja... det är kanske inte dags att ropa Hej ännu men jag är på rätt väg.
Jag, Selma och Maria bestämde oss också för att tacka ja till grillningen i Stöcke, vad de ska bli överraskade (och alla kanske inte glatt) att se oss. Det kommer bli trevligt, jag ringde och peppade Backentjejerna att komma dit också, så jag hoppas de kommer.

Nu dags för duschen, sedan sängen
lovely day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

förbered dig på målning i helgen!!!



Kanske behöver du peppa för det.....

2009-05-18 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0