Vardagslyx

Vardagslyx är helt klart att vakna kl 8 och sedan bara få somna om igen. Så himla härligt med lediga dagar. Längtar till sommaren och semestern.
Gårdagen var mycket trevlig, god mat som David hade grillat och sedan ungsbakad frukt. När dom andra bestämde sig för att dra vidare på krogen bestämde jag mig för att gå hem och sova. Ja, nån gång ska man ju göra det också!

Idag tog jag och Hanna en cykletur till Baggböle herrgård. Så himla varmt ute och så himla fint. Cyklade längs strandpromenaden där varken jag eller Hanna cyklat förut. Nice!

Lite jobb innan färden. Måste pumpa däcket!






Tillslut kom vi fram till Baggböle Herrgård. Det var mycket fint där och man kan även köpa fika. Något vi måste göra nästa gång. (Tagit kort med mobilen, därför kanske inte bästa kvallan!)


Det fanns ett träd som det glödde ur, det hade visst tagit eld av gårdagens majbrasa. Brandkåren hande vart där och försökt släcka men utan att lyckas. Nu väntade man bara på att det skulle gå av och falla ner. synd på ett så fint träd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0