vad gick fel....

Jag som var så pigg och glad igår kväll vaknade kl 02 med frossa, svullna ögon och halsont. Det som gick så bra för mig.... tänkte bara för någon dag sedan att jag har sånn tur som aldrig blir förkyld. Men nu så. Det var nog längesedan jag kände mig så här hängig...förkyld och allergi, det är inte rättvist och jag som skulle jogga iväll.
Nåja, får försöka kurera mig under dagen, inhandla eccinagard (eller vad det nu heter) och se til att jag blir frisk. Så jag bestämmer det, innan kvällen är jag frisk!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

hej klutt. koooom heeem nuuu. om jag är ditt andrahansval kan vi kolla gossip och fika hos mig ikväll.

2009-05-24 @ 14:01:32
URL: http://itsjustthewayweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0