utan tv?

Jaha..vad gör man när man har tänkt få sig en lugn och mysig förmiddag framför tvn när tvn inte ens funkar?
Det är dåligt, utan tv på en torsdag.... det är inte okej! Hoppas den har kommit tillbaka när jag slutar från jobbet.
Jag börjar kl 13 idag så jag var ute på en morgonpromenad och sen bakade jag till imorgon då Selma och Maria kommer. Ellar bakade och bakade...jag klippte, tog bort skal och papper, smälte choklad och rörde ihop. Någon som kan gissa vad jag gjorde?


Två påsar dumlekola skulle det i alla fall innehålla....


Det blev Leilas Rocky Road, nu har jag inte hunnit dela dom ännu men det luktar smarrigt.
Egentligen är väl det här ett julgodis men jag tror det funkar precis lika bra som majgodis!

Hoppas dom gillar de!

Ja, vad mer ska man säga.... solen skiner och jag har en hel arbetsdag framför mig.
Mest av allt skulle jag vilja krypa ner under täcket igen och bara vara ledig. Jag tror visst jag har drabbats av den berömda latmasken, hos mig måste det nog vara kroniskt... Ha,ha,ha.. nä men ni vet väl hur det är när man närmar sig nått?...en resa, trevlig fest, semester, man längtar ju aldrig så mycket som då!
Hade jag inte haft så mycket trevligt inplanerat tror jag inte jag skulle haft denna känsla.

Ha en bra dag gott folk.
Och kom ihåg...som Sally brukar säga: "Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke!"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!!

Vet du när du ska vara i Åsele på semestern?

2009-05-14 @ 12:54:42
Postat av: Elin T

Gud så gott det där såg ut... du vet ju att jag har ett dumlesug!

2009-05-14 @ 15:43:27
Postat av: Hanna S

FAAAN så gott varför bakar du aldrig åt mig huh?!

2009-05-14 @ 17:51:17
Postat av: Söder

Ååh, nu vart jag ju svårt sugen på dumle!!!

2009-05-14 @ 18:44:57
URL: http://serioni.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åhh vad gott det såg ut :)

2009-05-14 @ 18:47:45
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Hanna S

de var väldigt goda må jag säg!

2009-05-15 @ 06:29:06
Postat av: Moster

kan man få receptet?

Vi kanske ses på söndag!

2009-05-15 @ 10:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0