trevligt sällskap!

Kvällen igår var mycket trevlig, vi började redan planera en riktig utgång!
Dom hade med sig blommor åt mig när dom kom.

precis min färg!


Lite gelehallon att smaska på medans vi väntar på middagen.


Maria och Selma, ni kan  gissa att vi brukade har roligt tillsammans på jobbet!


Jag bjöd på en bacon och ädelostpaj. Ett recept jag fått av mamma men aldrig gjort själv, men det blev mycket gott och jag tror gästerna blev nöjda. Ni ser, jag kan bara jag vill!




Glass till efterrätt sen lite nötter och mina rocky road, skickade med en liten påse hem med Sema, tyckte hon kunde bjuda sina pojkar!

Kvällen blev mycket lyckad, som vanligt i trevligt sällskap.
Nu är det dags för mig att ta en liten tur i det vackra vårvädret. Sedan stan!

Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Å så fint Erica!!

2009-05-16 @ 12:53:32
Postat av: Lovisa

Jäklar så du kan !!

2009-05-16 @ 13:51:04
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0