Tisdag

En ny vecka är igång och måndag är redan avklarad! Solen skiner utanför fönstret men jag tvivlar på att det är så varmt, ja får alltid för mig att så fort solen skiner så är det sommar borde kanske lära mig att så inte är fallet.

5 veckor (5 v minus 1 dag!) kvar till NY, räknade igår på jobbet och det var 22 arbetsdagar kvar! Det är ju ingenting, jag kommer bara hinna blinka så är vi där. Som ni märker så är dett resan som hägrar i mina tankar mest hela dagarna ibland också grillfesten vi ska ha nästa onsdag!

Hoppas ni får en bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

och 3 dagar kvar till helg!! man förtjänar helg mer och mer hela tiden! snart ses vi pastorn!

2009-05-12 @ 17:00:05
Postat av: Anonym

Bra fråga !! Ja jag VILL !!!

Japp har tagit mellanmålet nu på eftermiddageni alla fall

2009-05-13 @ 15:46:14
Postat av: Lovisa

2009-05-13 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0