Ny dag, nya möjligheter?

Bestämde mig för att bli lite positivare dag. Det är så himla trist och tråkigt att bara gå omkring och vara sur och less hela tiden. Inte hjälper det till nått.
Jag och Hanna brukar skicka sms till varann om dagarna (ovanligt? nej) där vi skriver varför min dag är så bra och sedan frågar varför är din dag bra?
Så här darling kommer min lista!
Min dag är bra för att:
Jag vaknade kl 6.00 och var pigg. Passade på att med den nyfunna energin ta en morgonpromenad
Jag slutar kl 16.30. Det är skönt att slippa jobba kväll jämt. Då hinner jag kanske njuta av våren också!
Vi ska till E o A och se inte bara 1 utan 2 bra serier. Det blir alltid trevligt.

Det var vad jag kunde komma på så här på morgonen. Så, varför är din dag bra?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja vars e sommaren !!



Men du som jobbar inom hälsa hur ska man veta hur mycket 1500kcal är egenligen kan du göra en dags exempel eller nått ????

2009-05-05 @ 12:25:05
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Schyst !!!!!!!!!!! Du e ju bäst !!!

Jag börjat i morgon å skriva ner mina dagar ska bli intressant å se vad du säger !!

Kram

2009-05-05 @ 13:32:30
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna S

Ny dag, inga möjligheter!

2009-05-05 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0