Lilllördag.

Redan mitt i veckan, vad ska vi göra för att fira det här då? Tycker det är trevligt när tiden går fort för just nu känns det som om jag väntar på så himla mycket. Väntar på att få lunch, väntar på Grays ikväll, väntar till helgen, väntar till NY, väntar till semester, sommar och sol och härliga partynätter, väntar på att få köpa mycket grejer, väntar på skatten, väntar på... ja som ni förstår så väntar jag på ganska mycket just nu. Oftas tycker jag att jag är duktig att njuta av stunden, ta vara på dagen men för tillfället vill jag bara att tiden ska gå....fort, fort.
Känner ni igen det hela? eller är det bara jag?
Jag och Hanna gick förbi torget igår och hon sa
-om du (alltså jag) haft en balkong så skulle du haft hela den full med blommor. Det är sant! Hon sa också 
-hoppas det regnar mycket för du skulle glömma att vattna dom annars, det är också sant!
Tur att man har kompisar som känner en väl och säger smarta saker. det behöver jag just nu, snälla vänner och smarta ord!
Haha.. tro visst jag är lite filosfisk såhär på morgonen. Eller morgon och morgon? Förmiddag eller vad det kallas? Men jag känner mig trött, precis som på morgonen. Tror att jag just nu är sovande fast med ögonen öppna. Sover ingen vidare bra om nätterna för tillfället. Drömmer konstiga saker och håller på och städar sängen och annat i sömnen. Jobbigt. Vet någon förresten om det är fullmåne? "Gamlingarna" som jag jobbade med tidigare (vill bara förtydliga att jag inte menar arbetskamrater..haha..) brukade alltid prata om att sömnen blev konstig när det blev fullmåne. Vad vet jag? Jag vet bara att jag vill sova bra om nätterna. Det räcker väl att jag lever i drömmarnas värld hela dagen lång.


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Japp det är faktiskt mittiveckan ju! tihii. Jag bakar gott till ikväll, eller vi får väl se om det blir gott!!

2009-05-27 @ 14:06:19
Postat av: Elin T

Läser inte någonstans att du ser fram emot att komma hit och träffa mig inte :(

2009-05-27 @ 15:44:32
Postat av: Hanna S

Det gör hon Elin, jag vet det!

2009-05-27 @ 16:10:56
Postat av: Hanna S

Å du är charmig som skriver lillördag med tre LLL :*

2009-05-27 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0