Längtar!

Längtar fortfarande... till en massa saker! Jobbigt att känna att just idag inte riktigt räcker till. Men nån gång får man väl känna så också eller vad säger ni?

5 dagar kvar till nästa helg!
2 veckor till nästa "kortvecka"
6 veckor kvar tills vi åker till New York!!! Vi kommer få det supernice.
8 veckor kvar till semestern. Sola, bada, sola, bada, sola, dricka drinkar, bada, sola,dricka, sola...ja ni förstår
beställer också soligt varmt väder  varenda dag, förrutom bakisdagen! Då kan det få regna!


Lite sommarbilder att drömma oss bort till!

Hanna och jag marknan -08



Jag som blondie...vad säger ni, ska jag go blonde igen?


Soliga dagar på Skaten..det är där ni kommer hitta mig i sommar.


Edvin från semestern -07


Varma sommarnätter!

Många bilder. Det behövs en dag som denna, fast egentligen är denna dagen inget värre än någon annan. Det är bara det att det var längesedan jag längtade så mycket. (Hur många gånger har jag skrivit det?)
Nu ska jag i alla fall ut på min morognrunda...och tänka på idag, istället för imorgon!

/over and out

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åååååååå vilka härliga bilder !!!!

2009-05-04 @ 10:02:12
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna S

sommartider hej hej. snart kommer du förbi på te, vi är värsta tedamerna ju!

2009-05-04 @ 20:20:56
Postat av: Elin T

I sommar blir det också nachos tack! :)

2009-05-05 @ 07:17:55
Postat av: Erica

Elin: Det kan du lita på!!

2009-05-05 @ 09:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0