Konstigt

Sitter med nymålade naglar för ikväll då ska jag ut. Blev trött på att sitta inne och blev ganska så ölsugen igår då tjejorna drack öl, men jag hade ju lovat att skjutsa hem Selma så jag drack Loka jag.
Ikväll blir det lite loka! Vi får väl se hur denna kväll slutar, ikväll försöker jag mig på något nytt..haha..

Nu till det konstiga...Vet ni att mitt hår blir lockigare när jag sköljer håret (när jag tvättar det alltså) med huvudet lutandes nedåt? När jag duschar som vanligt...ni vet med huvudet uppåt, då blir det mindre lockigt. Konstigt, mitt hår är konstigt. Förmodligen det som gjorde att vissa vänner var rädda för mig då vi var små!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna S

det kanske är du som är konstig!! ;)

2009-05-16 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0