Härliga fredag!

Fredagen är härlig på flera sätt! Man har hela helgen framför sig, jag slutar tidigt och just ikväll så kommer som sagt Selma och Maria till mig. Det ska bli trevligt att äntligen få umgås, vi har planerat att träffas ett flertal tillfällen men oftast så är det något som kommer imellan.
Var och handlade på kvantum och gissa om dom hade mycket gott, det blev dyrt den här gången!.Ha,ha..
Ikväll är det alltså jag som står får matlagningen (det är modiga flickor)  så nu ska jag snart sätta igång. 
Jag är ju inte speciellt förjust att laga man men det är alltid trevligt att få hem gäster tycker jag.
Hoppas ni får en trevlig kväll, det kommer garanterat jag att ha!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0