Härlig lördag

Det här har varit en sån härligt avslappnad dag. Startade dagen med en liten runda sen la jag mig i soffan med en bok.
Hanna drog med mig på stan där jag hittade ett par supersnygga skor.
New York budgeten skrek nej, nej, nej. Men jag kunde inte hålla mig!
Fina är dom och billiga så jag skulle säga att jag gjort ett riktigt fynd!


Vad säger ni, hetast i stan? Nåja, med lite solbrända ben, målade tånaglar, en drink i handen så är jag good to go!
Kommer bli perfekta i sommar. (I alla fall innan jag vart i NY och köpt massor med skor)

Mamma ringde och sa att hon hittat en bild på Casper på hennes kamera som hon var snäll och skickade till mig.


Visst är han fin min lilla björn? Fast nu är han ju inte inte riktigt min längre men han kommer alltid att vara min lilla bebis! Jag menar vem tusan var det som höll honom i knäet dom 10-12 timmar det tog oss att köra hem? Jo jag förstås!!
Kanske ska åka till Stöcke (jag har förståt att det är visst där han bor nu) och hälsa på honom snart. Har fått en inbjudan till grillfest med gamla bäckisgänget men jag har fortfarande inte bestämt mig.
Det kanske bara slutar i tårar för min del. Jag vet inte, det kanske gör ännu ondare att behöva lämna honom en gång till.
Aja, jag vet inte...jag är i alla fall tacksam att jag kan vara trygg med att veta att han har det jättebra där han är nu.
Så efter mig så är det väl det näst bästa.

Ikväll ska jag, Elin och Andreas bowla! Det ska bli kul och jag ser fram emot min seger! Ha,ha,ha....det var väldigt längesedan jag bowlade och inte ens då var jag någon riktig fena på det!!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0