Grillning på G

Torsdag morgon, snart har hela denna arbetsvecka gått.
Solen skiner och det ser ut som att det blir en härlig dag. Efter jobbet är det dags att tillsammans med Selma och Maia bege mig ut till Stöcke. där blir det grillning och träff med gamla bäckisgänget!
Det ska bli spännande att se hur alla ha det. Det som kommer bli mest spännande är att träffa Casper.
Tänk att det snart var ett år (midsommar) sen jag sist såg honom. Det kommer att bli så himla roligt....men också lite nervöst! Kommer han att känna igen mig? kommer han bli glad?
Jag kanske ska ta med mig lite korv för att muta honom? Haha, det går säker bra!
Men jag känner mig också lite nervös på hur det kommer att kännas att lämna han igen, tänk om det känns jättejobbigt och jag får ett sammanbrott inför alla?
Om det känns allt för jobbigt, är det någon som hjälper mig stjäla tillbaka honom?
Vi borde planera en kupp, det är något vi borde.
Jag kanske ska klura på det under dagen....hur det hela ska gå till. Något annat jag måste klura på är vad jag ska ha på mig. Som ni märker, stora problem!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

you're one of a kind and I like your kind! fint skrivet i almanackan, mycket fint!

2009-05-28 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0