Fredag!

Härligt med fredagmorgon och att få vakna med att solen lyser in genom fönstret. vad som inte är härligt är att jag har legatoch kliat mig i ögonen i sömnen så nu är dom igensvullna som jag vet inte vad....
Tack och lov hittade jag en liten flaska med ögndroppar som jag tog, de lindrade men det stog på förpackningen att den kunde avändas 1 månad efter öppnande och nu har det gått ett år, tror ni det är något fel på den?

Kanske borde ta mig en tur till apoteket och inhandla lite nya varor, borde kanske också prova nya tabletter för dom jag har funkar sisådär och gör mig oerhört trött (eller om det är själva pollen som gör mig trött?)
Många borden, många måsten.... känner jag mig själv rätt så äter jag dessa tabletter och anväder ögondropparna tills de är slut. Och se, det är ju inet större fel på mig!...eller??

Over and Out my friends!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Japp jag skriver ungefär hur mycket jag äter av varje !! åå jag ser så framemot att du ska kolla på det å jag ska få lite råd av en EXPERT!!!!!!



2009-05-08 @ 07:54:47
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0