Brännboll

Nu har man testat på brännbollen också. Det var kul, betydligt roligare än bowlingen igår men det vettetusan om det här med bollar och sånt är något för mig. Det kanske ligger i släkten för Elin P pratade också om att det här med att sikta och träffa inte var hennes grej. Tror hon är inne på rätt spår!

Men glada var vi i alla fall. Vi höll garanterat upp stämmningen i vårt lag.


Skönt att vara ute men det blåste lite väl mycket.

Efter vi hade kört en runda bestämde vi oss för att gå och fika istället. In mycket bättre idé om du frågade mig och Elin.
Vi tog oss iväg till café Göteborg

Dom hade en härlig innergård och vi kunde sitta ute i solen och njuta.


Västerbottensostpaj!


Stor chokladboll och glass. Jag är barnsligt förtjust i chokladbollar, vet inte riktigt vad det är. Vill alltid beställa det när jag är på café.


Glass med chokladsås och krossad kladdkaka. Jonas gav den betyget 11 på en skala mellan 1-10!!

Visst såg det smarrit ut? Det stället kan jag verkligen rekomendera man kunde också få låna bland annat kubb och jatzy, så man kan hänga där en hel dag om man vill!

Härlig söndag! Nu är det snart film hos Elin och Andreas som gäller!!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Ha en bra tisdag min sköna. eller dag ska jag säga. vi kan låtsas det är nån annan dag, typ fredag kanske! vill du va med mig efter jobbet? kan köpa mjölk så du kan dricka te här.

2009-05-12 @ 06:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0