Bowlingproffs?

Nä, jag blir nog ingen bowlingspelare i alla fall! Tror jag missade fler gånger än jag träffade dom där jäkla käglorna!
Hanna S sa ju till mig innan:
- Men! Du gillar ju inte ens bowling... Och igår kom jag ihåg varför!
Men det var trevligt att hitta på något med vännerna och umgås.
Senare tog jag och Andreas (vi hande lämnat Elin hos hennes föräldrar) en sväng på stan. Det han bli både TC och Schlagern innan vi begav oss hemåt igen. Och hör nu...vi var nyktra! Det var trevligt att titta på (fulla) människor, trevligas var det ju förstås när vi träffade Hanna S. Du var så glad och söt gumman!!

Idag ska jag (hör och häpna) prova lyckan med brännboll! Elin P ringde och frågade om jag skulle hänga på så det är klart man ställer upp för kussen!...
Jag kommer med uppdatering om jag var lika kass på brännboll som jag var på bowling.

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Love.

2009-05-10 @ 16:57:36
Postat av: Lovisa

Hej !!

Nu har jag skickat min matlista till dig !!

2009-05-11 @ 20:40:15
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0