3 Veckor kvar!!

Om exakt 3 vackor sitter vi på planet på väg till NY, kan ni fatta vad tiden går fort? Förhoppningsvis sitter jag med en drink i handen och mår som en prinsessa (mest troligtvis!)
helgen spenderades i Åsele och vi firade min farfars 80-års dag. Vi hade mycket trevligt, det är alltid roligt när hela släkten är samlad. Tog lite kort men Elin tog massor så förhoppningsvis kan hon skicka några till mig.

Har vart ut på en morgonpromenad, är fortfarande förkyld så det blev ingen joggning har till och med hunnit med att kasta in en tvätt nu på morgonen. Ni ser vad jag kan bara jag vill, det är bara det att det är så fasligt sällan jag vill göra något sånt där.
Ska gå en sväng på stan innan jag börjar. Hoppas er måndag blir bra

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Så länge du ör med mig är allting bra. Så länge jag är med dig blir allting bra. Finaste jag sagt på länge visst?!

2009-05-25 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0