Vad äre för dag idag..?

Nä det är ingen vanlig dag, för det är faktiskt min födelsedag
Hurra Hurra Hurra

Ja det har väl inte kunnat undgå någon att jag fyller år idag!! Det kommer säker inte heller som någon överraskning när jag berättar att jag är barnsligt förtjust i min egen födelsedag. Låg i går kväll och funderade vad det kan bero på men jag kom inte på nån särskild anledning.

För mig är ju födelsedag = frukost (tårta) på säng. Försökte förra året att ja mig själv det,men det funkade inge vidare. Och det är en tradition som är viktig för mig.
Men har man snälla kompisar eller inte??! Idag bjuder Hanna på frukost innan jobbet och det känns minst lika bra som frukost på säng!
Här skapar vi nya traditioner.

Nä nu är det väl dags att jag går till Hanna så att jag är där på utasatt tid!
Ha en bra dag

Vi kanske ses ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis syster!

Eftersom det är din dag idag så lämnar jag de hårda orden!

Men jag säger bara så att alla som läser förstår att jag och Elin P bär på sanningen!

För att vända situationen ... Nu syster är det dags att använda din charm och dina lockar för att hitta Mr right! Kanske ska du fundera på att återgå åt det blonda för det gav ju uppenbarligen resultat, i alla fall hos "farfars"....

Ha ha!



Mina killar längtar efter dig! På Lördag blir det en härlig skotertur!

Sen avslutas kvällen med bio , män som hatar kvinnor, har du sett den?

Detta var en snygg passning va, = annars kan du ju vara barnvakT!! ;)

Grattis, dina vänner måste tro att jag är HEMSK, eller släkt med dig!

PUSS

2009-03-03 @ 13:35:25
Postat av: Hanna S

diggar ovanstående inlägg mycket väl! Men Hanna, du vet väl att det är jag som är Ericas "mr Right" :P Kanske i Åsele karlarna finns för inte är det då i Umeå!

2009-03-03 @ 14:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0