Under kan ske...

Det har tametusan skett ett under idag...gissa var jag var kl 7.15? Jo, på spinning!!! 7.15! Fatta! det är ett verkligt under.
Det kanske inte är ett så stort under för er morgonpigga jävlar, men för mig som gärna sover till kl 12, så är det minnsan ett under.
Bra känns det i alla fall nu!
Under spinningen (nu kommer en spännande histoia) så kom det in två tjejer och satte sig och började cykla.
En av tjejen tittade så intensivt på instruktören så jag tänkte..hon är säkert intresserad av honom.
Ja, det var nånting jag satt och funderade över mitt under passet, vad annat kan man göra när svetten rinner ner över näsan och man helst av allt bara vill kliva av cykeln? Jo, man hittar på historier om de andra som tränar. (Fast nu var ju det här sant)
Till historien nu, det var alltså det jag trodde...
Men då får jag se efter passet så går han fram till den här tjejens kompis (som jag inte hade misstänkt!) som är ledsen, lägger armen om henne så här lite kärvänligt och dom står där och håller varandra lite i handen så man förstår ju att dom känner varann sen tidigare....
Men..Vad har hänt?? varför var hon ledsen? var det hennes kille? hade dom gjort slut och han försökte trösta henne?hade någon hon känner dött....vad,vad,vad??? Jag blir så¨nyfiken!! Till och med så att jag funderar på det hela när jag kommer hem.
Hade jag bara vänt huvudet ditåt en millisekund tidigare så hade jag kanske kunnat läsa på läpparna. Så jag hade fått veta lite vad det handlade om....Jag är en jävel på att läsa på läppar när det behövs ska ni veta!
Ja, det här kommer följa mig resten av dagen nu.
Är det någon som känner dessa människor? som vet vad som hänt? Som har fortsättningen på denna historia?
I så fall smsa mig idag... (men säg inte att det är jag som vill veta) ha,ha,ha....

Det här är små historier som jag funderar över när jag tränar. Det kan ju faktist också vara så att hon bara var helt slut och trött och det bara rann över. Men det känns inte riktigt som en lika smaskig historia.
Hoppas hon mår bättre nu i alla fall!!!

Trevligt var det i alla fall och träna så tidigt på morgonen.
På bordet låg det morgontidningar som man bara kunde ta!

Så jag tog två! Jag hoppas man fick ta dom, det stog inget annat. Annars har jag snott dom!
Men vilken morgon det blir för mig som inte har någon dagstidning. Idag får jag läsa två, ska ta och göra mig en kopp te och bara njuta.
Och vad jag ska göra sen? Vem vet? jag brukar ju sova vid den här tiden!

So long!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Shit så hurtigt 7.15 på morgonen inte klokt !!



Hahaha tog du tidningarna

2009-03-19 @ 09:17:36
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Kusse E

haha jag skulle oxå bli sjukt nyfiken! =P när ska du komma å pröva klänningen då? Idag jobbr jag till fem..kanske till 21.00 kram

2009-03-19 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0