tröttsam dag

Enegin som jag trodde skulle komma efter en helg i Åsele har uteblivit.
Vad har hänt? Jag har kommit in i en svacka... all energi som jag under en längre tid har haft har bara försvunnit.
Men, men vad gör man? det är bara att bita ihop!
Fake it until you make it! Eller hur?
Men det är jobbigt att inte ha någon energi, att Att vara trött men inte kunna sova. Att vara vaken men inte ha någon energi.
Det är inte nått som har hänt, så det är inget sånt... kanske det är vädret eller kanske det är bara jag!

Vem vet?
Jag ska i alla fall träffa Selma på en liten lunchdate idag, det blir trots mitt gnäll trevligt:)

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte funderat på att motionera lite för att bli piggare?... haha förlåt för att jag är en dryg en:) puss på dig

2009-03-09 @ 17:12:01
Postat av: Hanna S

vem är den dryge jäkeln? :P

2009-03-09 @ 17:30:30
Postat av: Malin

Vem tror du:) jag kunde inte låta bli.. Du brukar ju säga så till mig! hihi

/Malin

2009-03-10 @ 08:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0