Tisdag morgon!

Nu har jag varit in och kollat.... satt spänt och väntade till att klockan skulle slå 7.00.
Fick tillbaka pengar! Wohow!...fast egentligen känns det inte så, jag fick inte tillbaka så mycket som jag trodde.
Jag kommer ju leva gott i New York, men jag vet inte.
Jag är van att få tillbaka mycket pengar.
Ja vad gör man? Jag fick ju tillbaka pengar i alla fall....(visst låter jag som en bitter gammal kärring?)

Fin dag idag, soligt väder, livet är bra.
Ska få middag hos Malin också och det var inte igår. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

4300 cirkus för mig, yes!

2009-03-24 @ 07:36:14
Postat av: Söder

Det är en bra disktrasa va :)

MEN jag vart så besviken va, för jag pratade med min kollega så sent som idag om skatteåterbäring, att man borde få hem papperna snart. Och så ser jag här att man kan gå in och kolla på nätet, peeerfekt tänker jag! Men så på sidan står det: "E-tjänsten Skattebesked är stängd på grund av tekniska problem" :( Jag vill också veta om jag kommer få leva flott i NYC eller inte! NU!

2009-03-24 @ 15:31:36
Postat av: Hanna S

jag leder med mina 7800! mohagaga

2009-03-24 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0