TGIF

Fredag igen! Härligt.
Har precis avverkat en toppenmiddag.
Kesellaplättar/omelett eller vad man ska kalla det tillsammans med gjordgubbar och en klick kesellavanilj (det är ju trots allt helg!) Super gott blev det!


Jag och E.T har också varit och spraytanat oss inför imorgon. Så vi kommer att vara härligt gyllenbruna:)
Träffade förresten syrrans kompis Jenny på ica och hon sa att 10-års jubeleumet var bästa festen hon var vart på...någonsin!! Så nu mina vänner vet vi ju var ribban ligger:)
10 år förresten, har det verkligen gått så lång tid? jag tror dom har skickat fel till mig.. minst 3-4 år för tidigt! Ha,ha!

Enda nackdelen med den här sprejningen är att man inte får duscha på 6 timmar, så nu måste jag gå på kalas och känna mig klibbig och lukta brun utan sol. Inte den godaste doften precis men vad gör man?
ska på kalas till Malins kompis Jenny! Det kommer blli superkul (uppenbarligen är "superkul" mitt nya ord för jag märker att jag använder mig av det ordet ofta.) Typ superofta!! Super va?
Sist jag, Malin och Jenny festade tillsammans så slutade de med många sånger i kareokebaren, taxi hem, tappad cykel och jag tycker mig minnas att någon av oss tog en liten "vila vid "svingen" innan hon skulle hem...(eller vart de nu var hon skulle)
Galet var det i alla fall. Galet kul. Det är ju snart ett år sedan så kanske vi är redo för en ny omgång?
Jag tror dock att jag ska spara mina krafter till i morgon. Men jag är redo för omgång 2!!

Ha en bra kväll mina vänner.

Appro på vänner, jag läste i en artikel i en tidning där det stog att 64% inte nämde den person som själv ansåg sig vara deras nära eller bästa vän. (Man skulle alltså lista sina vänner)
Jag blev lite rädd...så är du min vän, skicka en komentar så at jag vet att jag inte är helt ute och cyklar.
Ok? Lova!

Nu tillbaka till er bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

du äär ute och cyklar Erica, men jag sitter på pakethållaren!

2009-03-27 @ 23:45:30
Postat av: Anonym

Vill bara påpeka en liten sak: jordgubbar stavas inte med ett g i börjann

2009-03-28 @ 10:18:55
Postat av: Hanna S

å vem tror sig vara rättstavningspolizei? :)

2009-03-28 @ 11:42:19
Postat av: erica

nä och början stavas inte med två n!! Tänk på den du!:)

2009-03-28 @ 14:45:27
URL: http://magnefikaerica.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Å så gott det såg ut !

Receptet ??

2009-03-28 @ 20:54:56
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0