Sovmorgon!

Tog en lååång och härlig sovmorgon i morse (vad är annars helgerna till för?)
Skrattar lite för mig själv när jag läser andra bloggar och det står: Tog sovmorgon i morse, sov ända till kl 9.
WHAT? kl 9?? Det är tidig morgon! (vart är sverige på väg) för att klassas som sovmorgon ligger man i sängen till minst kl 10. Basta! I och för sig känns kl 10 ockås lite tidigt.
Nåja, slut om den saken. Vi får väl bara konstatera att vi har olika uppfattning om saken men sovmorgon till 9..ha! ett skämt.

Ska ta en promenad in till stan tillsammans med Hanna och se om jag hittar nått för systers presentkort. Hon ringde nyss och sa att det var strålande sol i Åsele (jävla skrytmånd!) medans här på lundavägen är det månligt. Jag väljer idag att se det positiva... det är i alla fall + grader, snart har vi grön gräsmatta utanför fönstren:) Ni märker ju vad en sovmorgon gör för humöret!!

Tror det är en bra dag idag, det känns så.
Uppdaterar väl sen om jag hittar något att handla.

Senare planerar jag besök hos farfar och pump på Iksu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0