Se så fint!

Har ni sett vilken fin blogg jag fått? Tack snälla sandra för hjälpen!
Tänk att lillkussen var så duktig!
Jepp!! Nu är det alltså legalt att benämna alla som är yngre med "lill" eller varför inte lilla du? Nu när man tagit steget in i vuxenvärlden (läs närmare 30) så måste man liksom förstärka att man inte längre hör till dom där yngre!!
Ja,jag vet att 26 är ju ingen ålder...jag är ju som ungdomen själv, men ändå...det blir skillnad.

Tack och lov att jag har 1 dag kvar. Kanske ska passa på att vara oerhört barnslig idag och bara skrika omogna komentarer till folk. Fast det kan man uppenbarligen göra ändå!

En annan sak jag har tänkt på, tycker ni att jag ser vuxen ut?
Jag känner mig inte vuxen, ibland när man ser folk i tidningen eller på tv som jag tycker ser vuxen ut kan jag tänka oh shit! Hon är ju lika gammal/ung som jag! Vet inte om det är ens egen uppfattning eller om jag fortfarande ser ut som barnet!!


Vuxen??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vår farmor var en mkt klok kvinna.

Hon sa ofta att vi ska passa på att roa oss medan vi är unga. För den tiden får man aldrig igen.



I och för sig tycker jag att du roar dig , typ hela tiden......



Summa sumarum så i mina ögon är det fortfarande en bortskämd skitunge!!!! Ha ha

Elin P visst håller du med ;)

Tick tack, tick tack!!!

2009-03-02 @ 12:38:57
Postat av: Lovisa

Värsta coola kortet !!



Jag tycker du ser ung ung ugn ut !!!!

2009-03-02 @ 12:58:26
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Elin P

Bortskämd JA! Svänger mitt sitt lockiga hår framför de äldre får att få fram några slantar! Jodå, hon vet hur man ska göra! Haha

2009-03-02 @ 15:31:29
Postat av: Elin igen´..

På tal om farmors ordspråk så sa ju ävenn farfar att man " skull pass på å va me så mången man ba kund mens man va ung, för de köm ju en dag när man int kun länger, å då ånger man se"

2009-03-02 @ 15:33:17
Postat av: jenny

Ja har samma problem!! Jag är 28 nu........ men känner mig som 19...

2009-03-02 @ 20:02:18
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Hanna S

i mogenhet får du en etta av fem av mig, är du nöjd?! :P och du ser ut som ett barn, fattar inte ens att du får komma in på krogen!!

2009-03-02 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0